یزدفردا :صبح امروز جلسه ای به دعوت ستاد دانشجوئی مهدی کروبی در دانشگاه آزاد میبد به منظور تبیین اهداف و برنامه های حجت الاسلام مهدی کروبی برگزار شد .
به گزارش خبرنگار یزدفردا "در ابتدای این مراسم کلیپی از عملکرد مهدی کروبی در زمان اصلاحات و موضع گیری های وی در مجلس ششم برای دانشجویان شرکت کننده پخش شد .
در ادامه حمیدرضا کارگر عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ایران و دبیرحزب اعتماد ملی یزد با سخنانی در خصوص نحوه حضور مهدی کروبی به تبیین برنامه های این نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری پرداخت .
دکتر دستجردی رییس کمیته جامعه مهندسین ستاد مرکزی مهدی کروبی نکاتی را پیرامون دلایل پیوستن به اردوگاه حامیان و هواداران بیان نمود .
دکتر دستجردی تیم کارشناسی مهدی کروبی را قدرتمند دانسته و افزود :قطعا کروبی با تیم قوی کارشناسی و اجرائی که در اختیار دارد نقش مهمی در تحولات بین المللی و منطقه ای ایفا خواهد کرد .
پس از سخنان دستجردی علائی قائم مقام ستاد جوانان و دانشجوئی مهدی کروبی در یزد به تشریح راهبردهای بیست گانه مهدی کروبی در حوزه جوانان پرداخته و طرح مردمی کردن درآمد های نفتی را طرحی کاملا کارشناسی شده و اجرائی دانست و به تشریح جزدیات این طرح اقتصادی مهدی کروبی پرداخت . 
هوارداران میرحسین موسوی با ورود به سالن برگزاری مراسم و ایجاد فضای تخریبی نسبت به شخص مهدی کروبی این نشست را به تنش کشیدند و اجازه پاسخگوئی به سئوالات طرح شده را ندادند و .....
نمایندگان کروبی در جهت جلوگیری از درگیری های فیزیکی اقدام به ترک جلسه نمودند که مورد هتاکی افراد مورد اشاره قرار گرفتند.
و متاسفانه هوارداران میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد میبد با پاره نمودن تصاویر مهدی کروبی فضای تخریبی ایجاد شده را تکمیل نمودند . 

گفتنی است : زمان برگزاری نشست  تحت تاثیر عوامل حاکم بر دانشگاه آزاد محدود شده  و یکساعت از ان بدلایل نا مشخص کاهش پیدا کرده بود .

گزارش تصویری از قبل از برهم زدن مراسم :

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا